In de farmaceutische productie is nauwkeurigheid en betrouwbaarheid cruciaal. Wij spraken Anne van Delpharm Bladel, een toonaangevend bedrijf in de productie van geneesmiddelen, over de jarenlange samenwerking met ons. Wat begon met eenvoudige bestellingen van visitekaartjes, is uitgegroeid tot een langdurige relatie die veel verder gaat dan enkel drukwerk.

Veelzijdige service onder één dak

“We laten al onze visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en zelfs promotiemateriaal zoals posters en kerstkaarten drukken bij Drukkerij Kluytenaar. Wat het voor ons extra waardevol maakt, is dat we ook al onze post en pakketten via hen afhandelen. Die veelzijdige dienstverlening zorgt ervoor dat we voor meerdere diensten bij één partij terecht kunnen en dat maakt het voor ons allemaal net wat gemakkelijker,” vertelt Anne.

 

Flexibiliteit en snelle service

Een belangrijk voordeel van de samenwerking is de snelheid en flexibiliteit, iets wat voor Delpharm essentieel is. “Als we aangeven dat we drukwerk voor een bepaalde datum nodig hebben, zorgen ze er altijd voor dat het netjes op tijd geleverd wordt. Of het nu gaat om een spoedbestelling of een reguliere levering, we kunnen er altijd op rekenen dat het goed komt. We komen hier wekelijks en als het nodig is, kunnen we het drukwerk ook gewoon ophalen, om zo nog sneller de opdracht af te kunnen handelen.”

 

Altijd een passende oplossing

“Als een product niet meer leverbaar is of er een ander probleem ontstaat, komen ze altijd direct met alternatieven. We krijgen meestal drie of vier opties voorgelegd, zodat we uiteindelijk toch iets kunnen kiezen dat aansluit bij onze wensen. Het is fijn om te weten dat er altijd een passende oplossing is, ongeacht wat er gebeurt.”

 

Prijs-kwaliteitverhouding en lokale betrokkenheid

“De prijs-kwaliteitverhouding is gewoon heel goed. Wat we vragen, kunnen ze altijd leveren en daar vragen ze de juiste prijs voor. We hoeven zelden ergens anders te kijken om prijzen te vergelijken, omdat we altijd het vertrouwen hebben dat we hier goed zitten. Het is fijn dat ze dichtbij zitten. Hoewel we zelf een groot bedrijf zijn, steunen we graag lokale ondernemers. Die korte lijnen en de persoonlijke band die we hebben opgebouwd, maken het allemaal nog beter.”

 

Persoonlijk contact en klantgerichte mentaliteit

Wat de samenwerking echt waardevol maakt, is het persoonlijke contact en de klantgerichte aanpak.

“Als we vragen hebben of iets willen aanpassen, is één telefoontje of mailtje genoeg. Ze reageren altijd snel en lossen eventuele problemen direct op, waardoor de samenwerking soepel en efficiënt verloopt. Na bijna tien jaar weten we dat we altijd op hen kunnen rekenen, en dat ze leveren wat we nodig hebben.”